5 Aralık 2012 Çarşamba

Akın'nın 5. Yaş Günü ve Merhaba

Uzun zamandır bu bloğu açıp açmama konusunda karasızlık yaşıyordum.Diğer bloğumda mı yazmalıydım herşeyi yoksa ayrı bir blog mu olmalydı çok karasızdım.
Başlamaya karar verdim bakalım zaman bizi nerelere götürecek.

Oğlum'un 5. yaş günü kutladık geçtiğimiz ay.Biraz olayı abarttık 3 ayrı kutlama yaptık:)
Aslında tek bir kutlama yapacaktık ancak ilkini artık sabrı kalmadığı için biraz erken bizimkilerle kutladık.Fakat 30 Kasım'ı sayarak bekleyen paşam;
-O gün kutlamazsak gerçek doğum günüm olmaz ozaman
diyerek isyan edince apartopar sevdiği arkadaşı (Naz) ve ailesi ile tekrar kutladık.
2 gün sonra da Babaannesinde Halası ile birlikte yeniden kutladık.
bütün pasta ve yiyecekleride ben hazırladığım için biraz yorucu geçti benim için.Seneye artık tek kutlama tek pasta fikrindeyim:)

Berkant ile birlikte

Naz ile birlikte

 
Şu sıralar tam bir Angry Birds hayranı.Teyzesi'nin aldığı oyuncağı görünce ondan mutlusu yoktu.Bana "Az daha gelmiycek sandım anne" dedi:)


 
Misafirler gelene kadar pastanın başından ayrılmadı:)
 

 
Son olarak sofram;
  1. Sodalı Börek
  2. Makarna salatası
  3. Kısır
  4. Annemin getirdiği İçli köfteler
  5. Teyzemin getirdiği Etli Börek
  6. ve yine annemin getirdiği sofrada görünmeyen yaprak sarma
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder